יום שישי, 27 בספטמבר 2019

חברות SEO

חברות קידום אתרים

טיפים לבחירת חברות קידום אתרים

אז הבוס שלכם הטיל עליכם למצוא חברת קידום אתרים עבור האתר של החברה, השוק מלא בחברות קידום אתרים ולמען האמת אין לכם מושג איך לבחור את החברה המתאימה מבין כל החברות קידום אתרים שמצאתם בגוגל. כל חברות קידום האתרים מבטיחות לשים אתכם במקום הרשון בגוגל עד שקצת קשה להאמין, מכיוון שהשוק מוצף בחברות קידום אתרים וגם לקוחות והרי כמה מקומות ראשונים שיש בגוגל. אז איך בעצם יודעים למי להאמין, איך בוחרים את החברה שלשם ילך התקציב שלנו. הבוס שלכם רוצה המלצה מכם והמוניטין שלכם תלוי בזה.

לפני שאתן לכם טיפים לגבי בחירת חברות SEO קידום אתרים ברצוני לפזר את הערפל והתפיסות המוטעות לגבי קידום אתרים. אתר יפה ובנוי היטב הוא אינו עבודה של חברות קידום אתרים, אלא עבודה של בוני ומעצבי אתרי אינטרנט. אם חיפשתם בגוגל חברות לקידום אתרים ולא התרשמתם מעיצוב האתר שלהם זו לא סיבה שהן לא טובות במה שהן עושות. החברות המופיעות במקומות הראשונים בוודאי עושות עבודה טובה – הרי מסיבה זו הן במקומות הראשונים, זהו נתון יותר מעניין מאשר עיצוב האתר שלהן.

כאשר אתם מחפשים חברות SEO לקידום אתרים, אל תופתעו אם תגלו שאין מדובר ממש בחברות; בהרבה מקרים מדובר בעסק של אדם אחד או שניים. זה בסדר גמור, אין שום סיבה להעדיף דווקא חברה גדולה ויש לי ספק אם ישנן חברות גדולות המתעסקות בקידום אתרים. חברות קידום אתרים הן בדר”כ חברות קטנות מאוד, אין שום סיבה שיהיו אלו חברות גדולות.

חברות קידום אתרים חדשות צצות מידי בוקר, איני רוצה לטעון באופן כללי שהן לא טובות, יש לבחון כל מקרה לגופו. ברמת העיקרון אני ממליץ להעדיף חברות הקיימות מזה זמן בשוק קידום האתרים. יש בזה היגיון בסיסי, עסק שעושה עבודה טובה בדרך כלל ממשיך להתקיים לאורך שנים. אך זוהי לא הסיבה האמתית שבגללה אני מציע לכם להעדיף חברות הפועלות לאורך זמן. הסיבה האמתית נעוצה בחשש של טכניקות קידום האתרים של חברות ‘זמניות’, אני חושש שהן מתעסקות בטקטיקות אגרסיביות אשר יכולות להשיג תוצאות טובות במנועי החיפוש בטווח הקצר, מה שיגרום ללקוח להיות מרוצה. אך בטווח הארוך מנועי החיפוש לא יאהבו את הטכניקות האגרסיביות והדירוג של האתר יפגע.

 

וטיפ אחרון לסיום, חברות קידום אתרים המתיימרות להיות מקצועיות ובעלות ניסיון חייבות להציג רשימת לקוחות. בדרך כלל חברות מתגאות בהישגיים שלהן ומציגות את רשימת הלקוחות באתר האינטרנט. אם החברה מסרבת להציג לכם רשימת לקוחות אז זוהי נורת אזהרה ואני מציע לא לעשות עסקים עם חברות קידום אתרים שאינן מציגות פורטפוליו של לקוחות.

The post חברות SEO appeared first on אס אי אורגניקס.



from אס אי אורגניקס https://se-organics.co.il/%d7%97%d7%91%d7%a8%d7%95%d7%aa-seo/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה