יום רביעי, 31 במאי 2017

קידום אתרים אורגני וממומן

קידום אתרים במנועי חיפוש מאפשר לשלב בין קידום אורגני וממון. בעלי אתרים יכולים להחליט האם להתמקד בקידום ספציפי, או להשקיע גם באפיק הטבעי וגם באפיק הממומן כדי להשיג מקסימום תועלת במינימום זמן. עם זאת, חשוב להכיר את ההבדלים בין קידום אתרים אורגני וממומן:

א. הופעת התוצאות – תוצאות החיפוש בגוגל מציגות הפרדה ברורה בין קידום אורגני וממומן. הקידום הממומן מופיע בצבע מעט שונה בחלק העליון של הדף, בעוד הקידום האורגני מאפשר לאתרי אינטרנט להופיע בכל שאר החלקים.

ב. מהירות – קידום ממומן מאפשר לבעלי אתרי אינטרנט להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל באופן מיידי. המהירות היא פקטור משמעותי בקידום עמודי נחיתה, אתרי תדמית, אתרי אינטרנט למבצעים מוגבלים בזמן וכן הלאה. לעומת זאת, קידום אורגני דורש השקעה של זמן ומשאבים. רק לאחר תקופה יחסית ארוכה ניתן לראות את התוצאות.

ג. תקציב – בקידום ממומן קל יותר לעמוד במסגרת תקציב קבועה מראש. בעל האתר הוא היחיד שמחליט כמה להשקיע בקידום ביטויי חיפוש מסוימים וכמה זמן לבצע את הקידום הממומן. מנגד, בקידום אורגני התקציב גמיש יותר. הוא כולל בתוכו התייחסות לכתיבת תכנים, להחלפת קוד באתר, לביצוע התאמות ושינויים,  לתחזוקה שוטפת וכן הלאה.

איזה קידום עדיף לבצע?

הדרך הנכונה לבחור בין קידום אתרים אורגני וממומן היא להתייעץ עם אנשי מקצוע. אפשר גם להתחיל עם קידום ממומן כדי להגדיל את כמות הגולשים שמגיעים לאתר אינטרנט חדש, אך עם הזמן להוריד את המאמצים באפיק הזה ולעבור לקידום אורגני.

היתרון של קידום אורגני הוא עמידות ואחוזי המרה גבוהים. רוב גולשי האינטרנט לוחצים על תוצאות של קידום טבעי ולא של קידום ממומן, ולכן השילוב הנכון בין שתי השיטות הוא היחיד שיכול להציע הצלחה.

בחירת בין קידום אתרים אורגני וממומן מחייבת התייחסות גם לפקטור הכלכלי. לא לכל בעלי אתרי האינטרנט יש את המשאבים הנדרשים על מנת לבצע קידום ממומן. הם צריכים להתייחס לתחרות בענף שלהם, לבצע סקר שוק לגבי המחירים המקובלים על קידום ביטויי החיפוש הרלוונטיים ולאחר מכן להחליט.

הפוסט קידום אתרים אורגני וממומן הופיע ראשון באס אי אורגניקס



from אס אי אורגניקס http://se-organics.co.il/%d7%a7%d7%99%d7%93%d7%95%d7%9d-%d7%90%d7%aa%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%90%d7%95%d7%a8%d7%92%d7%a0%d7%99-%d7%95%d7%9e%d7%9e%d7%95%d7%9e%d7%9f/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה