יום שני, 5 ביוני 2017

מבנה סיילו באתרים איך עושי את זה ולמה

דבר משמעותי בקידום האתר שלנו הוא מבנה האתר מה שנקרא בלשון מקצועית און סייט. מבנה סיילו של האתר יכול לגרום לעלייה משמעותי של הכניסות האורגניות באתר.

מהו מבנה סיילו?

מבנה סיילו הוא מבנה שיועד להשגת כמה שיותר תנועה מגוגל בעזרת מילות מפתח זנב ארוך וקישורים פנימיים. זו ההגדרה המקצועית למושג מבנה סיילו.

אז איך עושים מבנה כזה באתר ובמה זה יעזור לי בקידום האורגני של האתר?

דבר ראשון נענה על סוף השאלה, גוגל שינה את האלגוריתם שלו הרבה בשנה האחרונה ובסופו של דבר ההבנה המרכזית היא שגוגל נותן יותר משקל כיום לסמנטיקה. זאת אומרת שאם האתר מתמקד במילה תחרותית X כל האתר צריך להתייחס למילות מפתח זנב ארוך של המילה התחרותית X או במילים קשורות אליה שקוראי לזה בלשון המקצועית LSI . אם אנחנו גורמים לגוגל לראות את המושג המרכזי של האתר שלנו אז המילים של הזנב ארוך עם הפחות חיפושים יכולים להופיע בתוצאות החיפוש רק על ידי מבנה אתר נכון סיילו לצורך העניין, וכך נקבל תנועה אורגנית במילים זנב ארוך שלנו.

אוקיי שהבננו שמבנה סיילו יעזור לנו בתוצאות החיפוש אנו רוצים לבנות כזה לא?

אז איך בונים?

לצורך העניין יש לנו אתר של ספק מקררים שמוכר מקררים מכל הסוגים והדגמים. אנחנו נרצה לבנות את האתר שלו בצורת סיילו.

דף הבית יהיה (שם מותג) + מקררים

אחר כך יהיו 4 דפים של מותגי מקררים מקררי אמאנה, מקררי סמסונג, מקררי אמקור, מקררי אל ג'י בכל דף מקררים יהיה קישור לדף הבית עם טקסט עוגן משתנה.

לכל דף של המותגי מקררים יהיו 4 תתי עמודים שיהיו: (מותג מקרר) + מחיר, (מותג מקרר) + מבצע, (מותג מקרר) + בזול, (מותג מקרר) + יבואן

כל תת דף של מותג מקרר יופנה בקישור עם טקסט עוגן משתנה לדף מותג מקרר. לתתי דפים יקשרו פוסטים מהבלוג.

ככה יהיה לנו מבנה סיילו שעובד כמו שמצוייר בציור לפניכם.

מבנה סיילוכמובן שמבנה הסיילו יעבוד הרבה יותר טוב אם אנחנו נכניס מאמר בגודל של 500 עד 1000 מילים לתוך כל ריבוע במבנה וסרטונים ותמונות אבל גם אם אנחנו נעשה את המבנה ללא מאמרים ריק כמו שהוא גם המבנה יכול לעבוד.

אז אם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם בעצמכם או רוצים להגיד למקדם שלכם איך לעבוד המבנה הזה יעזור הרבה במיקומים ביחד עם תנועה שתבוא עקב כך.

הערות למבנה: הדוגמה של המקררים היא רק דוגמא נכון שיש מילים עם יותר חיפושים ופחות תחרות שמתאימות כמו דגמים ספציפיים של מקררים הקונספט של מבנה הסיילו יכול להועיל בכל סוגי הנישות שקיימות.

נישות שמבנה הסיילו נוסה עליהן ועבד בצורה מצויינת: הובלות, ריהוט גן, ספסלים, חינוך, תיירות.

הערות לפני שבונים מבנה סיילו

  1. גודל המבנה יכול להשתנות לפי הנישה הוא יכול להיות יותר גדול או יותר קטן ככל שהוא יותר גדול ככה גוגל מבין שהאתר יותר מתאים להופיע בדף ראשון .
  2. עדיף לעשות מחקר מילות מפתח לפני יצירת המבנה כדי לעשות מבנה שבאמת יקדם את האתר כלי מומלץ למחקר מילות מפתח איכותי http://keywordtool.io/
  3. עדיף(אפילו חובה) לפתוח באתר וובמסטר טולס כדי להגיש סייטמאפ שגוגל יאנדקס את כל המבנה ואת האתר כללית
  4. מומלץ להשתמש בתוסף וורדפרס yoast SEO כדי להגדיר הגדרות און סייט שיעזרו להתקדמות

 

הפוסט מבנה סיילו באתרים איך עושי את זה ולמה הופיע ראשון באס אי אורגניקס



from אס אי אורגניקס http://se-organics.co.il/%d7%9e%d7%91%d7%a0%d7%94-%d7%a1%d7%99%d7%99%d7%9c%d7%95/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה