יום חמישי, 19 ביולי 2018

התזת חול זכוכית מחיר

ניקוי של משטחים שונים עלול להיות קשה במיוחד, ויש לדעת כיצד לעשות זאת נכון

משטחים כגון קירות חיצוניים, משטחי בטון, ריצוף מרפסות ובעצם כל אזור שלא נוקה לאורך זמן עלולים להיות קשים ביותר לניקוי. משטחים אלו צוברים עם הזמן לכלוך ושומנים אשר מתקשים יחד והופכים לכמעט בלתי ניתנים להסרה. במקרים אלו, מומלץ להשתמש בשיטות ניקוי מתקדמות כגון התזת חול בכדי להגיע לרמת ניקיון מקסימלית.

אז מה זה ניקוי בהתזת חול ומה כדאי לדעת על הפעולה?

 

  • מה זה: התזת חול הינו בעצם שיטת ניקוי בה משתמשים בגרגירים זעירים של חומרים כגון חול, זכוכית, שיש ועוד בכדי לנקות משטחים נרחבים. הגרגירים מותזים בלחץ גבוהה, וכך בעצם "שורטים" את המשטח עליו אנו עובדים שריטה עדינה אשר אינה פוגעת במשטח עצמו, אולם מאפשרת הסרה יעילה ביותר של שכבת הלכלוך הקיימת מעליו.
  • לאילו משטחים הניקוי מתאים: באופן כללי, ניתן לבצע התאמה של שיטת הניקוי לכל סוג משטח- שיש, אבן טבעית, בטון ועוד. בעזרת שיטה זו ניתן להסיר גם לכלוך עדין אשר יכול להצטבר במשטחים פנימיים בבית וכן לכלוך קשה כמו זה שמצטבר במרפסות חיצוניות ואף גרפיטי. למרות האמור, יש להתאים את שיטת הניקוי לסוג המשטח וסוג הלכלוך אותו נרצה להסיר, ולכן חשוב להתייעץ עם מומחה בתחום בטרם תחילת העבודה.
  • התזת חול עם מים: דרך אחת מוכרת לעדן את השיטה הינה שימוש בהתזת חול בשילוב עם מים, אשר מונעים התחממות של המשטח עליו עובדים ומאפשרים עבודה על משטחים עדינים מבלי לפגוע בשלמות המשטח לאחר הניקוי.

 

דברים רבים משפיעים על התזת חול זכוכית מחיר, והוא נע בטווח רחב

גורמים כגון סוג המשטח עליו עובדים, החומר בו משתמשים בזמן ההתזה, רמת המקצועיות של החברה ששכרנו, גודל המשטח שנרצה לנקות ועוד משפיעים משמעותית על התזת חול זכוכית מחיר, והוא יכול לנוע בטווח רחב למדי. רוב העבודות נעות במחיר של בין 30-100 ₪ למטר, כאשר באופן כללי ככל שהשטח גדול יותר, כך משלמים פחות בצורה יחסית.

התזת חול

הפוסט התזת חול זכוכית מחיר פורסם ראשון באס אי אורגניקס



from אס אי אורגניקס - Feed https://se-organics.co.il/%d7%94%d7%aa%d7%96%d7%aa-%d7%97%d7%95%d7%9c-%d7%96%d7%9b%d7%95%d7%9b%d7%99%d7%aa-%d7%9e%d7%97%d7%99%d7%a8/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה