יום ראשון, 6 באוקטובר 2019

קידום אתרי וורדפרס בתל אביב

קידום אתרי וורדפרס בתל אביב כיצד מקדמים אתרי וורדפרס? מי יכול לעזור לנו לקדם? הנה פיסות מידע חשוב בנושא.

למה קל יותר לקדם אתרי וורדפרס?

אתרי וורדפרס אמנם קל מאוד לקדם אך אי אפשר לקחת זאת כמובן מאליו. הכל תלוי בדרך שבה אתם מקדמים את האתר שלכם וכמובן מה הניסיון של מי שמקדם. יש צורך ללמוד את האתר ואת האלגוריתם של גוגל עד כמה שניתן כאשר האלגוריתם הזה משתנה כל הזמן. הפלטפורמה של וורדפרס ידידותית מאוד ולא סתם הוא נוגס בנתח שוק של כמעט 30 אחוזים מכל אתרי האינטרנט. חשוב מאוד לזכור כי אתרי וורדפרס נוחים מאוד גם לבנייה. זמני הטעינה שלהם מהירים וגוגל מכיר אותם היטב. אמנם זה לא הפרמטר היחיד לקביעת קלות הקידום אך ללא ספק בהשוואה למתחרים הוא הרבה יותר טוב ונוח.

כיצד מתבצע קידום האתרים בפועל?

קידום אתרים מתבצע בשני מישורים: קידום אורגני וקידום ממומן. הקידום האורגני הוא למעשה סוג הקידום הנפוץ ביותר והוא אמור להעלות את האתר בתוצאות החיפוש בגוגל עד למקומות הראשונים, אחרי המודעות הממומנות. לקידום כזה יש יתרונות רבים כאשר מוכח סטטיסטית שהלקוחות שמחפשים עסק מסוים יעדיפו להיכנס לאתרים שמקודמים אורגני ולא מודעות ממומנות, או להיכנס גם אליהן בנוסף להודעות הממומנות. הקידום מתבצע על ידי הזנת תוכן מתאים, שילוב מילות המפתח של שהגולש מחפש, שיפור זמני הטעינה באתר, קישוריות נכונה בין כל מיני אתרים קשורים וכולי.

קידום אתרים חייב להיות באופן שוטף

קידום אתרי וורדפרס בתל אביב, בחיפה, בירושלים ובכל עיר אחרת בארץ חייב להתבצע באופן שוטף. אי אפשר לבצע את הקידום פעם אחת בחודש כי הוא לא יחזיק מעמד בתחרותיות הגדולה שיש בתחום. כמובן שזה משתנה מאוד לפי סוג האתר שיש לכם ועל אלו מילות חיפוש הוא מתחרה הרי יש תחומים יותר פופולריים כמו הובלות והדברות ויש תחומים פחות פופולריים כמו מאגיה ומיסטיקה, ולכן אתם צריכים שההשקעה שלכם תהיה דומה. בכל מקרה חשוב מאוד שקידום האתרים יהיה מתוחזק היטב על ידי מקדם אתרים מנוסה לפחות בתור התחלה, עד שתבינו פחות או יותר איך עושים את זה נכון.  

 

The post קידום אתרי וורדפרס בתל אביב appeared first on אס אי אורגניקס.



from אס אי אורגניקס https://se-organics.co.il/%d7%a7%d7%99%d7%93%d7%95%d7%9d-%d7%90%d7%aa%d7%a8%d7%99-%d7%95%d7%95%d7%a8%d7%93%d7%a4%d7%a8%d7%a1-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה