יום שני, 2 בדצמבר 2019

פתיחת אתר

פתיחת אתר

שאלות ותשובות לגבי פתיחת אתר

    • אני חושב על פתיחת אתר אינטרנט עבור חנות הפרחים שלי, אני מבין קצת במחשבים, האם כדאי לי לבנות את האתר בעצמי?

פתיחת אתר עבור העסק שלך היא רעיון מצוין, רשת האינטרנט תביא עוד חשיפה לעסק שלך ועוד לקוחות. בעזרת האתר תוכל גם לקבל הזמנות און ליין ויש לצפות לגידול בהכנסות. בהתחשב בעלות הקטנה של הקמת אתר אינטרנט בהחלט מומלץ לפנות לשירות של בניית אתרים בשביל פתיחת אתר לחנות הפרחים שלך. אתה יכול לבנות אתר בעצמך עם ידע בסיסי במחשבים אך יש עוד הרבה היבטים לנושא פתיחת אתר ומוטב לפנות לאיש מקצוע.

    • מה ההבדל בין קניית דומיין לחבילת אחסון?

רכישת דומיין ורכישת חבילת איחסון הם שני דברים שונים למרות שבאופן טבעי הם הרבה פעמים נמכרים במסגרת חבילה. הדומיין הוא הכתובת של האתר שלכם, מה שמתחיל בשלושת ה W. למעשה מדובר בעלות זניחה של כמה דולרים לרישום הדומיין לשנה אחת בהנחה שהכתובת אינה תפוסה כבר. במידה והדומיין שלכם כבר תפוס תצטרכו למצוא דומיין אחר או לנסות לרכוש אותו מבעליו. חבילת אחסון לעומת זאת מתייחסת לשרת שעליו מאוחסן האתר שלכם, החבילות נמכרות לפי נפח האחסון ומשתנים נוספים. במקרים רבים ישנם ספקים המציעים עסקה משולבת של רישום דומיין וחבילת אחסון.

    • מה לגבי קידום אתרים, האם קודים עליי לדאוג לפתיחת אתר ורק אח"כ לפנות לקידום אתרים?

אם יש לכם אתר אז מוטב מאוחר מאשר לעולם לא, אך כאשר חושבים על קידום אתרים מומלץ לעשות זאת עוד בשלב התכנון של האתר. קידום האתרים מתחיל עוד בבניית האתר, יש להתאים אותו למנועי החיפוש. פתיחת אתר וקידום אתרים הם נושאים שהולכים יד ביד עוד מהצעדים הראשונים של העסק.

    • אני מתעניין בפתיחת אתר סתם בשביל הכיף ולכתוב בו על החוויות שלי, האם אני יכול לעשות פתיחת אתר בחינם?

אם לאתר אין שימוש מסחרי ומדובר באתר אישי לכתיבה על החוויות האישיות שלך אז מומלץ לפתוח בלוג. ישנן פלטפורמות בלוגים המאפשרות פתיחת בלוג בחינם בהן תוכל לעשות זאת. לדוגמה תוכל לנסות אתר אתר ישרא בלוג.

    • אני מעוניין בפתיחת אתר עבור העסק שלי, חשוב לי שזה יהיה אתר מקצועי ומושקע. זה הפנים של העסק שלי ואני מוכן להשקיע כמה שדרוש. קראתי מעט בנושא ואני רואה שיש אנשים שעוסקים בעיצוב אתרים, קידום אתרים, HTML ועוד כל מיני דברים שאני לא מבין בהם. האם יש מישהו שיכול לבצע עבורי את כל העבודה מהלי שאני אצטרך להיות טרוד בפרטים?

בוודאי שכן, פתיחת אתר היא דבר מורכב הכולל אנשי מקצוע שונים כפי שהזכרת. בהחלט ניתן לפנות לחברה העוסקת בפיתוח אתרים והם יטפלו בכל הפרטים בשבילך. אתה תוכל להמשיך לעשות עסקים כפי שאתה יודע והם יטפלו בפתיחת האתר עבורך.

 

הפוסט פתיחת אתר פורסם ראשון באס אי אורגניקס



from אס אי אורגניקס - Feed https://se-organics.co.il/%d7%a4%d7%aa%d7%99%d7%97%d7%aa-%d7%90%d7%aa%d7%a8/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה