יום שישי, 18 בינואר 2019

איך לקדם אתר וורדפרס

קידום אתרי וורדפרס היא משימה מורכבת מאוד שדורשת מכם השקעה. אי אפשר לקדם אתר וורדפרס בלילה אחד אך ללא ספק אפשר להבין כיצד לקדם אותו בלילה אחד, לפחות בקווים כלליים. זה הזמן להסביר לכם כמה דברים לגבי הקידום מזווית שתעזור לכם להיכנס לתחום ולקבל נחיתה רכה.

לדאוג לעיצוב המתאים

החוק הראשון בקידום הוא להבין שלא שמנה עד כמה האתר יהיה בולט מול הגולש, בסופו של דבר אם האתר שלכם לא יהיה נחמד עבורו הוא פשוט ייצא ממנו. כשכל גולש נכנס לאתר ויוצא ממנו אחרי כמה שניות זה אומר שהאתר שלכם לא מתפקד היטב וגוגל יודע את זה. כדי שזה לא יקרה אתם צריכים לדאוג שתבניות הטקסט יהיו נוחות. שהטקסט בכלל יהיה רלוונטי לקורא, שלא יהי ארוך מידי ולא יהיה קצר מידי, שהאתר יהיה מעוצב ונעים בעין, שיהיה ברור לנווט בתוכו וכמובן שלא יהיו יותר מידי פרסומות. שילוב של כל אלו וכל מחשבה יצירתית אחרת יעזרו לאתר שלכם לצמוח.

אתר ידידותי למשתמש

כדי שהאתר שלכם יתקדם הוא צריך להיות ידידותי למשתמש גם בנוגע לפרטים היותר טכניים. למשל, אם יש פרסומות זה בסדר גמור אך מעבר לכך שהן לא צריכות להיות בכל מקום, הן צריכות להיות מתאימות לרוח האתר. לא נעים לקרוא תוכן מסוים באתר ואז פתאום צצה לך מודעה מול העיניים ואתה צריך לזכור אותה. זה פשוט לא מסתדר לגולשים וזה ירחיק אותם. כמו כן, זמן הטעינה של האתר צריך להיות כמה שיותר קצר כי אם לא הגולשים פשוט ייצא. גם כתובת נוחה לאתר תתרום לקידום שלו, לגולשים יהיה הרבה יותר קל להגיע אליו וגם לזכור אותו.

קידום אורגני וממומן

הדבר האחרון שאתם צריכים להכיר הם סוגי הקידום. יש קידום אורגני ממומן ויש קידום אורגני ויש קידום ממומן ומדובר על שתי אפשרויות שונות. מי שרוצה לדעת איך לקדם אתר וורדפרס צריך ללמוד את שני סוגי הקידומים כאשר אחד מהם מצרי מכם לשלם ישירות לגוגל. הקידום השני נועד לקדם את האתר שלכם בתוצאות החיפוש האורגניות ויש שאומרים שהוא גם הרבה יותר יעיל.

איך לקדם אתר וורדפרס

The post איך לקדם אתר וורדפרס appeared first on אס אי אורגניקס.



from אס אי אורגניקס https://se-organics.co.il/%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%9c%d7%a7%d7%93%d7%9d-%d7%90%d7%aa%d7%a8-%d7%95%d7%95%d7%a8%d7%93%d7%a4%d7%a8%d7%a1/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה