יום חמישי, 31 בינואר 2019

קידום לאתר וורדפרס גדול

תחזוקה שוטפת יותר בכל פרמטר

ככל שהאתר גדול יותר יש צורך לבצע יותר פעולות תחזוקה כאשר כל פעולה תהיה ארוכה יותר. אי אפשר לקדם את האתר תוך כמה דקות ביום, זה לא באמת עובד ככה. מי שרוצה שהקידום לאתר וורדפרס גדול יהיה יעיל חייב להזין אותו כל תקופה בתכנים חדשים, לשפר את זמני הטעינה שלו, לעדכן את הפרסום הממומן שלו וכולי. כל פעולות התחזוקה הללו יכולות אמנם להיות קלות מאוד אפילו אם מבצעים אותן לבד, על אחת כמה וכמה עם מקדם אתרי וורדפרס מקצועי, אך היא לוקחת זמן רב יותר ומשאבים רבים יותר.

אתר גדול יותר ומחיר גבוה יותר

ככל שהאתר גדול יותר גם המחיר יהיה גבוה יותר וזו נקודה שאתם חייבים לזכור. אם אתם רוצים להקים אתר וורדפרס אתם בכיוון הנכון כי כיום רוב האתרים בנויים על הפלטפורמה הנוחה והיעילה הזו אך חשוב לזכור שהגודל מכריע לגבי הזמן שהוא יגבה מכם. קידום אתר וורדפרס גדול יכול לעלות לכם הרבה יותר מאתר קטן וזה שיקול בבחירת הגודל שלו. מצד אחד לשוניות רבות באתר יכולות לתרום לו ואתר מעובה יכול להיות מושך יותר עבור הלקוח אך יש לקחת את זה בחשבון. בכל מקרה אם יש תכנים מסוימים שצריכים להיות באתר אל תצמצמו אותם רק בגלל השיקול הכספי.

קידום לאתר וורדפרס גדול לפי שעה

כאשר מקדמים אתר וורדפרס גדול כדאי לעשות זאת לפי שעה. אמנם לפי שעה אנו מכירים בעיקר את שירות בנית האתרים אך יש מקדמי אתרים שיוכלו לעזור לכם לקדם אותו גם במחיר שיהיה לפי הזמן שהם משקיעים. אולי זה לא יהיה תמיד זול יותר אך זה דבר שיש לשקול כיון שכך הרבה יותר קל לעמוד בתקציב שהצבתם לעצמכם. תחזוקה של אתר גדול אינה זולה ולכם כדאי תמיד להיות עם היד על הדופק בכל ההוצאות שלכם לגביו כי בסופו של דבר הרעיון הוא שהאתר יהיה רווחי, ולא משנה באיזה סוג אתר מדובר: אתר מכירה, אתר תדמית לעסק, אתר מידע וכן הלאה.

מקדמים אתר וורדפרס גדול

The post קידום לאתר וורדפרס גדול appeared first on אס אי אורגניקס.



from אס אי אורגניקס https://se-organics.co.il/%d7%a7%d7%99%d7%93%d7%95%d7%9d-%d7%9c%d7%90%d7%aa%d7%a8-%d7%95%d7%95%d7%a8%d7%93%d7%a4%d7%a8%d7%a1-%d7%92%d7%93%d7%95%d7%9c/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה