יום שני, 16 בדצמבר 2019

חמישה טיפים לפשט את בניית אתרכם

חמישה טיפים לפשט את בניית אתרכם

חוקי הפשטות! הם הופכים את בניית אתרי אינטרנט של עסקיכם או שלכם , למראה חלק, הורדת בלבול הגלישה, וזה עוזר להשיג יעדים רצויים. אבל לפעמים זה נראה בלתי אפשרי לפשט את תהליך בניית אתרי אינטרנט, לא משנה מה תעשה אתה לא יכול לגרום לאתר האינטרנט שלך להיראות כמו אתר האינטרנט של חברת apple, אז מה באמת בונה אתרים יכול לעשות? אל פחד ישנם חמישה טיפים טובים שעוזרים לבונה האתרים לבנות אתר.

כדי לפשט אתר אינטרנט לא צריך לעשות את כל הטיפים מ א עד ת אלא אפשר לעקוב אחרי רק כמה טיפים והתוצא תהיה גם טובה. משימות פשוטות כמו להתמקד רק באלמנטים הנחוצים, ולהיפטר מהלא נחוצים, להוריד את מספר העמודים שאתרכם מכיל, לחזק את האתר עם כמה שיותר תוכן, הגבלת מספר הצבעים שאתרכם משתמש. אנחנו כל הזמן יכוים לכוון בעדינות את עיצוב אתרינו כך שהם יכילו את כל הנתונים הללו, אבל מה שהכי חשוב הוא שצריך להתחיל.

מוכנים להתחיל לפשט את אתרכם? מצוין הנה חמישה טיפים איך לעשות זאת.

הדריכו את איש בניית אתרים שלכם להשתמש רק באלמנטים חיוניים

הצעד הראשון כאן הוא כנראה הברור מכולם , כמובן שצריך להסתכל על האלמנטים החשובים באתרינו, להפתעתנו כיום הרבה אתרים כשלו להשיג את התוצאה הזו ותוצאת אתרם הייתה בלגן גדול ולא מובן, בכך שאלמנטים חשובים ולא חשובים עטו על העמוד. אנו לפעמים אשמים גם כאשר אנו שוכרים חברת בניית אתרים שפוסחת על הכלל הזה. זוהי משימה קשה להתגבר על מה נחוץ ומה לא נחוץ לרוב בתור מחזיקי האתר הכל נראה לנו נחוץ, אבל אנו חייבים לזהות מה טעון שיפור ומה לא. כמו אלמנטים חזותיים כלשהם. וזה אומר להתמקד רך באלמנטים החשובים.

השתמשו בחוק 80 20 של בניית אתרים לעסקים

מהו חוק ה 80 אחוז ו 20 אחוז ? חוק זה נועד למקד אותנו על 20% אלמנטים שבאתר ו 80% תוכן ישר ולעניין כיום ישנם הרבה אתרים שה 20% נמצא בערך ב 50% וזה גורם לאתר לא רק להיות ידידותי לגוגל אלא גם להיות אתר אטי ולא אפקטיבי. חוק זה איננו חוק שאי אפשר להגיע אליו חוק זה סך הכל בבניית האתר צריך לחשוב כמה שפחות להשתמש באלמנטים של אתר. לדוגמה כדי שאנשים ילחצו על אתרכם כדי להגיע למקום מסוים עדיף להוריד את כל הסכות הדעת ולתת לאורח האתר להגיע למקום שרצה.

בעת בניית אתרים צריך להימנע מאלמנטים לא חיוניים.

כאן אנו ממשיכים עם חוק ה 80 20. אחרי שבדקתם ש20 אחוז מהאתר הם אלמנטים חיוניים ולא יותר הגיע הזמן להיפתר מכל האלמנטים הלא חיוניים. במילים אחרות שהשמונים אחוז יהיה יותר משמונים אחוז, האלמנטים המיותרים יכולים להיות אלמנטים של שיתוף רשתות חברתיות , אלמנטים של סרגל צידי, פרטי META לפוסטים בבלוג שלכם, או קישורים בתחתית האתר.

הורדת מספר הדפים

כל איש בניית אתרים מתמקד בהקטנת מספר הדפים כדי שלמשתמש לא יהיו יותר מדי אפשרויות "להתפזר" ולהקליק לכל עבר, אפשר להגיע למטרה הזו בכך שמקטינים את מספרי הדפים גם דפי המשנה שלא נחוצים, או לפחות להקטין כמה דפים לדף אחד, למשל לא צריך באתר את הדף אודותינו או מידע על האתר הכל יכול להופיע בדף הבית.

בהתחלה, היפתרו מבלבול הגולשים באתרכם בכך שתדמיינו את עצמכם גולשים באתרכם ואיפה הנקודות שרציתם לעזוב את האתר, בנוסף צריך לבדוק שדפי האתר מציגים את מה שצריך ולא יותר מדי או באריכות יתר . נקודה חשובה היא לא לשמור דפים מיותרים באתרכם כי אתם חושבים שהם נחוצים, או שאתרכם כבר מכיל אותם ו"חבל" למחוק, כי כמה שיותר פשוט לגלוש ככה חוויית המשתמש.

היינו ביותר מדי אתרים עם יותר מתפריט ניווט אחד ושהגענו לאתרים אלו לא הפנמנו איפה צריך לנווט בתפריט הראשי או הצדי, כאשר אנו מתמקדים בתפריט אחד אנו מראים לגולש אתר מזמין ולא מסובך לניווט .

אנשי בניית אתרים ממליצים על תוכן בראש האתר

מחקרים מראים שרוב הגולשים מבלים את רוב זמן האתר בחלקו העליון של האתר, אז אם אתם רוצים להעלות את אפקטיביות האתר הכניסו את תפריט הניווט הראשי בראש האתר עם תמונת הלוגו שלכם ובנוסף קצת כיתוב כמו מבצעים או הנחות, וטוב לשים את כתובת המייל בראש האתר, אפשר לבצע גם הגדלה בכיתוב הכותרת הראשית ולהגדיל את אזור הלוגו הראשי.

הגבילו את עודף הצבעים

זה קל להיסחף עם צבעים, למה לבחור 2 או שלושה צבעים באתרכם שאפשר לבחור 12 או 13, אבל כדי לפשט את התהליך של בניית אתרים אתם צריכים להגביל את הצבעים באתרכם ל2 עד שלושה צבעים, ולזכור כאשר יש ספק השתמשו בפחות צבעים, זה מאוד מבוסס על העיצוב אבל אפשר גם להינעל רק על שלושה צבעים בעיצוב.

אנו אשמים כמו כולם על שימוש בהרבה צבעים בעבר כל פעם חשבנו להוסיף אולי עוד צבע בפוטר או עוד צבע רקע ולפני שאפילו הרגשנו ראינו שהאתר נראה כמו קשת בענן לפי כל הצבעים, אתם יכולים לפשט בניית אתר בכך שתגבילו את החשיבות לצבע ותגבירו את החשיבות לתוכן ככל שיהיו יותר צבעים באתרכם ככה החשיבות לתוכן תרד.

אנו ב SE organics מקווים שאתם תראו את חשיבות הפישוט של האתר , ובנוסף אתם תהיו יותר גאים להראות את אתרכם כי הוא יהיה יותר מושך ומלא תוכן. לסיכום הנה 5 הטיפים לבניית אתר פשוט ואיכותי:

  • התמקדו רק באלמנטים חיוניים
  • היפתרו מאלמנטים לא חיוניים
  • הורידו את מספר הדפים
  • הוסיפו יותר תוכן בראש האתר
  • הגבילו את מספר הצבעים באתרכם

הפוסט חמישה טיפים לפשט את בניית אתרכם פורסם ראשון באס אי אורגניקס



from אס אי אורגניקס - Feed https://se-organics.co.il/%d7%97%d7%9e%d7%99%d7%a9%d7%94-%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%a4%d7%a9%d7%98-%d7%90%d7%aa-%d7%91%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%aa-%d7%90%d7%aa%d7%a8%d7%9b%d7%9d/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה