יום שבת, 7 בדצמבר 2019

חברת קידום אתרים

חברת קידום אתרים

אם יש לכם אתר אינטרנט שבניתם בשביל סתם בשביל הכיף אולי זה לא ממש חשוב לכם, אך אם יש לכם אתר אינטרנט שהוא חלק מהפעילות העסקית שלכם אז בוודאי שחשובה לכם שתהייה תנועה של גולשים באתר. אתר האינטרנט הוא אמצעי פרסומי של העסק או אפילו העסק עצמו במקרה של חנות און ליין למשל. לא מספיק להקים אתר אינטרנט יפה ולחכות לגולשים. יש לעשות מאמצים להביא את הגולשים לאתר וזהו תחום ההתמחות של חברת קידום אתרים .

בימנו מרבית הגולשים מגיעים ממנועי החיפוש ובראשם גוגל. כאשר אנו רוצים לחפש משהו אנו בדרך כלל פונים לגוגל ומקבלים אלפי תוצאות למילת החיפוש. אם יש לנו אתר אינטרנט אנו שואפים תמיד להיות במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש. למה? זה פשוט מאוד, נניח ואתם מחפשים חנות פרחים בירושלים ומחפשים בגוגל. מיד תקבלו מספר דפים עם תוצאות החיפוש אך ב 99% מהמקרים אתם פשוט תבחרו תוצאות המופיעות בעמוד הראשון של גוגל ולא תעברו לעמוד העשירי בשביל לחפש שם חנות פרחים בירושלים. חברת קידום אתרים עושה את העבודה הזו, היא עוזרת לכם למקם את העסק או אתר האינטרנט במקומות הראשונים של תוצאות החיפוש.

אני לא אכנס כאן בפרטי פרטים לאיך עובדים מנועי החיפוש ואיך הם קובעים מי יהיה הראשון בתוצאות החיפוש ובאיזה סדר יופיעו התוצאות, זהו אלוגריתם מרובה שיקולים. אך בסופו של דבר מנועי החיפוש מציגים את תוצאות החיפוש לפי הרלוונטיות שלהם למילת החיפוש. חברת קידום אתרים מנתחת מהן מילות החיפוש הרלוונטיות לאתר האינטרנט שלכם ומתמקדת בהן. המטרה של חברת קידום האתרים היא כאשר משתמשים מחפשים אחר המילים הספציפיות הם יגיעו לאתר שלכם.

 

עבודה על מילות חיפוש היא אינה כל התורה בקידום אתרים באינטרנט. כמו שכבר הזכרתי למנועי החיפוש יש אלגוריתם מסובך ואפילו סודי הקובע אילו תוצאות הן רלוונטיות לחיפוש של המשתמש. לא כך אחד מכיר את השיטות לקידום אתרים ולכן יש לפנות לחברת קידום אתרים על מנת לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש. חברת קידום אתרים משתמשת בשיטות שונות על מנת להגדיל את הרלוונטיות של האתר שלכם בעיני מנועי החיפוש.

הקמת אתר אינטרנט ללא עזרה מחברה לקידום אתרים היא בבחינת פתיחת חנות ברחוב שאף אחד לא עובר בו. חברה לקידום אתרים תסייע לכם ותביא להזרמת תנועת גולשים לאתר שלכם, חלקם של הגולשים יהפכו ללקוחות. לכם אתם רוצים להגדיל את המכירות של העסק שלכם יש להתמקד בהזרמת תנועה לאתר, כאן מסייעת החברה לקידום אתרים, ובהגדלת אחוז ההמרה. כאשר אנו אומרים אחוז ההמרה הכוונה היא לאחוז הגולשים באתר אשר יהפכו ללקוחות שלכם. לדוגמה אם יש לכם 1000 גולשים ביותר באתר ועשרה מהם קונים משהו מהאתר אז יש לכם אחוז אחד של המרה.

https://www.youtube.com/watch?v=vORv-RHXdt8

הפוסט חברת קידום אתרים פורסם ראשון באס אי אורגניקס



from אס אי אורגניקס - Feed https://se-organics.co.il/%d7%97%d7%91%d7%a8%d7%aa-%d7%a7%d7%99%d7%93%d7%95%d7%9d-%d7%90%d7%aa%d7%a8%d7%99%d7%9d/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה